Tuesday 3 January 2012

WeLCO 1st WeeK January 2012

Alhamdulillah, syukur sgt2 sebab Allah masih beri aku nyawa untuk aku baiki kehidupan yang singkat ini... Banyak dugaan sepanjang hidup, dan sebenarnya lagi banyak nikmat yang ALLAH berikan pada kita semua...Terlalu banyak nikmat.. Terima kasih Allah.. Love ALLAH so much.... (^_^)

Arini akan bermula sesi laporan pertama utk WeLCO January 2012... Macam biasa, last weekend aku makan banyak, dan nampaknya seperti tiada penurunan.. Still the same.. huuu... Act, aku tak jadi ambil herbalife since aku dah nekad utk guna cara semulajadi... Kat coach aku bg target 66 kg.. Tapi kat korang, aku bagi target 64 kg.. Seganlah kat budak2 WeLCO.. Diorang mostly consume herbalife.. 4-7 kg every month tak mustahil... Skang ni dah 50 orang join WeLCO bulan ni.. 10 orang yang berjaya turunkan berat paling banyak akan dapat hadiah... Seronok kan, ada kawan yang sama2 nak ubah diri masing2.. Bukan untuk siapa2, tapi untuk kebaikan diri sendiri...

InsyaALLAH, bulan ni mungkin aku akan guna cara masa aku diploma.. Takde nasi, banyak makan protein a.k.a ikan@ayam... Then makan sayur dan buah buahan banyak.. Lupakan kafein a.k.a kopi, minuman manis dan makanan manis... Rasanya aku dah lama tinggalkan minuman gas... Coklat pun sama... Tapi kek coklat aku takleh refuse especially indulgence cake secret recipe.. huuu.... Exercise aku ialah skipping, lompat bintang, dan lain2.. If aku rajin, aku gi gym, atau jogging je.. Takpun gi sauna... 

This month if aku berjaya capai target, aku nak gi holiday dgn kawan2... My lovely friends.. Kawan2 aku masa susah dan senang... Korang mesti tahu betapa bertuahnya diri korang if dapat kawan baik macam ni.. Thanks friends... Okey, nak gi  keja dah.. Take care you all... If demam, jangan lupa jumpa doktor... 

Salam sayang dari tuan punya blog a.k.a SyaMiMi.... =)



cara yang mudah untuk bersenam... fiGhting MimiE!!! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads