Saturday 21 January 2012

HanDPhOne TerCiCir a.k.a HiLaNG

Arini betul-betul takde mood nak keja... Serius... Sedih sangat... Huuu....  Handphone tercicir a.k.a hilang... Sedihnya... Bila try telefon , dapat.. Tapi takde orang angkat.... Skarang ni betul2 hopeless... Hp tu takdelah canggih mana.. Tapi sense of sentimental tu tersangatlah tinggi... Ayah belikan hp tu masa kitorang kat penang... Balik bercuti daripada langkawi, singgah penang.. Semua function ada kot.. 3G, bluetooth, mp3.. Camera pun cantik... Warrghhh, sedih..... =(

Ya Allah, kenapa saya cuai sangat2??? Huuu... Saya ralat sebab suma phone number sedara mara, kawan2, lecturer pun hilang... Dah tu, skang tengah mohon keja.. Takpe mimie, rileks.. Kan boleh beli nombor yang sama.. Tapi nombor tu UOX... Pakej universiti... Sangat murah... Especially bile telefon... Saya ni memang malas nak mesej orang... Maksudnya bukan jenis pemesej... Orang tertentu je yang boleh dapat perhatian saya dgn mesej ni... Kawan2 saya pun paham.. Kalau penting sangat nak bagitahu something kat mimie, better call.... 

Takpelah, nak wat macam mana... Kebetulan skarang cuti Tahun Baru Cina.. Hari rabu nanti baru dapat beli simcard baru untuk nombor yang sama.... Celcom centre cuti, tapi mimie tak cuti... Huuu... Ya Allah, bantulah  hambamu ini.... Ketemukan dia dengan handphonenya... Amiiinn...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads