Tuesday 24 January 2012

~WaRdiNa SaFiyyAH~




At first, saya lihat kak wardina di kaca tv, berlakon dalam spanar jaya.. Cantik orangnya... Tapi saya hanya mengenalinya sebagai pelakon.. Itu sahaja... Kemudian, dia berhijrah memakai tudung dan berkahwin.. Perubahan dia benar2 membuka mata saya.. Dia bijak dan tidak kedekut berkongsi ilmu.. I admire her a lot.. She's my inspiration....  Ini adalah  kata-kata yang saya petik daripada kak Wardina;

"Kecantikan wanita itu terletak pada ilmunya, pada hatinya...
Dan bukan pada make-up yang diletak pada wajahnya... "


Saya ingin berkongsi dengan anda semua video penghijrahan kak wardina... Jangan lupa tonton video ini.. Semoga memberi manfaat dan kebaikan kepada kita semua.. Kak wardina sangat bertuah kerana dia menjadi insan yang terpilih menerima hidayah Allah.. Alhamdulillah... Saya berharap video ini dapat memberikan sejuta inspirasi kepada kita semua untuk menjadi hamba Allah yang lebih baik.. Dan semoga kita dapat membimbing kawan-kawan kita yang lain yang masih mencari-cari jalan yang benar... Jangan menjauhkan diri daripada mereka.. Dekati mereka... They need your help.. Semoga kita semua diredhai Allah selalu... Amiinn... (^_^)





—————-Girls———
———–are like apples——
——-on trees…. The best ones—–
—–are at the top of the tree.—–
—The boys don’t want to reach—
–for the good ones because they–
-r afraid of falling and getting hurt.-
-Instead, they get the rotten apples-
from the ground that aren’t as good,
but easy. So the apples up top think
something wrong with them when in
-reality they’re amazing. They just–
—have to wait for the right man to
—- come along, the one who’s-
———– brave enough to—–
—————climb all—————
—————the way—————
————–to the top—-———
————–of the tree ———








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads