Sunday 17 February 2013

♥...BIDADARI...♥

Bismillahirrahmanirrahim....


Ya Allah...
Saya nak jadi bidadari...
Bidadari untuk emak dan ayah...
Bidadari untuk suami....
Bidadari untuk anak-anak...
Bidadari untuk keluarga...
Dan bidadari untuk semua....
Semata-mata kerana cintaMU ya ALLAH....
Allahurabbi....

Ya Allah, permudahkanlah...
Supaya saya boleh jadi bidadari di Syurga sana....
Walaupun saya tak layak, tetapi saya mahu juga ke Syurga sebagai Bidadari..
Walaupun jalannya payah, bantulah saya agar jalannya mudah...
Benar, saya mahu jadi bidadari bersama bidadari-bidadari yang tersedia wujud di syurgaMU...

Ya ALLAH...
Permudahkanlah dan makbulkanlah doa hambaMU ini...
Untuk menjadi Bidadari di SyurgaMU...
Amiin Ya Rabbalalamin....


::BIDADARI::
~Syamimi Hj Rahman~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads