Saturday 31 December 2011

WeLCO January 2012

Assalammualaikum semua...

Tahun 2011 bakal melabuhkan tirai... Dan tahun 2012 bakal menjelma.. Tapi saya tak sambut tahun baru ni.. Saya sambut Tahun Baru Maal Hijrah.. Jadi, no wish ya... Pengajaran terbaru berlaku semalam.. Malas nak cite sebab taknak ia menghantui hari2 aku... Cuma nak pesan, drive carefully, jangan gopoh2 bile bawak keta@ apa jua kenderaan... Sekian...

WeLCO January 2012 betul2 membuatkan aku bersemangat... Kenapa? Sebab kali ni aku nak target turun lebih sikit.. 64 kg.... Serius, aku memang nak kurus!!! From 68kg to 64kg, boleh ke mimie?!! InsyaALLAH... Aku dah pasang tekad, keazaman semua... Dan maybe herbalife akan kembali semula dalam hidup aku... Welcome back dear... Miss u so much... Opppss, bukan orang tau.. Ni adalah produk nutrisi... heee....

Peserta yang masuk WeLCO basically mereka yang consume herbalife.. Aku jeles tgk diorang (well, aku mmg kuat cemburu).... Bulan lepas, mostly diorang berjaya turunkan berat sampai 4-8 kg.... Diorang buat apa je... Minum air sampai 5 liter sehari.. Okey, aku leh buat... Then, minum shake pg dan malam... Makan nasi pun ada gak, tgh ari... Aku, pulak, tak sarapan pagi... Tgh ari mkn nasi satu senduk... Malam makan biskut.. Tapi kenapa aku turun sikit je... Desperately Mimie... = (

Aku mmg tercabar, sbb ada sorang budak ni berat dia lebih kurang sama dgn aku kot.. Tapi skang berat dia dah 66 kg.... huhu... Takpelah, setiap orang berbeza dalam penurunan berat... Never mind mimie... Yang penting konsisten (pujuk diri sendiri)... Okeylah kawan2 semua.. Jangan tension2 macam saya ni.. Terlebih excited nak kuruskan badan... Hihihi.... Yang penting, konsisten, okeh... Jia yO!!!!! (^_^)


Inspirasi aku utk kurus.. 23 years old.. And she married now.. Bakal optometry...  cantik kan???

Baring pun leh kurus... jom aktifkan diri... =)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads