Thursday 6 October 2011

new upDate HerbaLIfe

dah nak dekat 2 minggu berat aku tak turun2... tapi dalam masa yang sama aku bersyukur gak sebab tak naik.. hii.. alhamdulillah... emm, my fault.. mana taknya.. sejak akhir2 ni, emosi aku tak stabil.. balik keja je nk makan... if sikit, takpe.. ni mcm nak melantak.. hu.. jiwa pun kacau..


macam mana ni.. target nak lose weight 6 kg so that berat ideal utk aku smakin hampir.. hu.. if aku turun 6 kg, maksudnya berat aku ialah 65kg.. paling susah nak turun pipi, lengan, dan pinggang.. why???? 


okeylah, the best solution is fasting... arini aku start berpuasa.. insyaAllah, esok pun nak puasa.. next week pun sama.. nak ganti puasa.. bulan syawal aritu aku tak sempat ganti puasa, cuma sempat puasa enam.. Alhamdulillah.. ada org ckp kena ganti dulu, baru leh puasa enam.. ustazah aku ckap takpe, dulukan mana yang mampu.. huuu... 


kenapa aku nak kurus???? nak LOse weigHT??? why MIMIE??? 


korang yang penah berbadan besar mesti tahu perasaan aku... nak cari baju cantik2 pun senang bile dah kurus.. yang penting, nak rasa diri jelita, cun walaupun sebenarnya biasa2 je.. hi... 


so, kwn2 yang nak kuruskan badan tu, jOM consume HERBALIFE.. insyaAllah, takkan dikecewakan.. trust me.. sbb dah bnyak produk saya guna.. HERBALIFE is the best.. bukan hnya utk turunkan berat bdn.. utk kesihatan... 


okeh, PM me at asywin86@yahoo.com.. sHaring is Caring... (^_^)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads