Sunday 16 October 2011

MitoS MenjaDi PenGApit.............

Betul ke kalau kite bujang@anak dara, then kite jadi pengapit.... Kite akan lambat kahwin.. Ada gak versi if jadi peNgaPit, cepat kahwin... Hehe.. SeMUa ni MitOs.... takleh terima.. Sebab jOdOh pertemuan semua Allah yang tentUkan.. bUkan sebab kite jadi pengapit atau tak....


Actually, dah dua orang bakal pengantin offer aku jadi pengapit diorang.. Sorang kakak kat tempat keja kilang aku... Lagi sorang kawan kelas aku masa kat universiti.. kira kami mmg ngam.. First time ni nak jadi pengapit.. aku pun tak konfem lagi nak jadi atau tak.. seGanLah... memanglah suma org akan tgk pengantin tp sebenarnya pengapit pun org akan tgk gak tau....


Emm, aku ni sbenarnya dalam proses menguruskan badan... So, if nak jadi pengapit dlm waktu terdekat ni, rasanya aku lom bersedia... susahLah nak cari baju yg cantik dan sepadan.... huuuuu.. 


astaghfirullah mimie.. cube jgn merendah diri sgt.. bukan kau takde idung, atau wutever yg menyebabkan kau lain drpd yg lain.. kau kena yakin  dgn diri sendiri... Chaiyooo!!! If aku jadi pengapit, nnti aku upload picture kat sini ya... tatatatitititututu.... hehe.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads