Friday 3 January 2014

~Pengalaman Dilamar~


Assalammualaikum....

Wah, tajuk entri bukan main lagi kan... Hehe...
Korang mesti pernah dilamar kan?
Pengalaman dilamar menjadi penulis untuk satu page FB ni memang takkan dilupakan (once upon time ago)..
Sampaikan ketua page ni request untuk jadi kawan saya...

Page ni berpusat di Kanada...
Sudah pasti kena tulis in English...
Kami berhubung pun dalam English.. Grammar dan vocab sy memang out habis... 
Maybe dia pernah kot terbaca tulisan2 saya yang ntah ape2 tu...
Saya tak rasa saya layak dan saya tolak...
Lagipun saya sangat busy masa tu, dengan macam2 perkara kena selesaikan...
Akhirnya ketua page tu unfriend diri dia dari FB saya..
Tapi saya masih follow page dia kat FB... 
Yelah, siapa yang taknak follow blog berilmiah kan..
Pastu follower dia boleh tahan ramai gak, dalam beribu (okeylah kalau dibandingkan dgn artis terkenal)...
Sekarang saya tak pasti, sebab dah berkurun saya takde FB... Ngee...

Dulu, saya pernah bercita cita menjadi seorang penulis...
Sekarang, cita-cita tu masih ada lagi tapi tak sekuat dulu...
Kalau ada peluang pun, saya tak berani nak ambil...
Apapun, saya kena pergi kursus penulis sebab saya sgt tak berbakat...
Okey, semoga berjumpa lagi..

p/s: Maaf, kalau isi entri ni tak seperti yang diharapakan.. Huhu.. -_-"



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads