Tuesday 18 June 2013

~Kata Kata Nasihat untuk Diri Sendiri~

Bismillahirrahmanirrahim...

Saya hamba Allah yang Solehah...
Saya umat Nabi Muhammad yang terbaik...
Saya anak yang taat...
Saya isteri yang disayangi dan diredhai suami...
Saya ibu yang mithali...
Saya pekerja yang amanah...
Saya jiran yang baik..
Saya kawan yang suka menolong..
Saya seorang insan yang bahagia dan suka membahagiakan orang lain...

Saya seorang yang tabah, dan cekal dalam hidup...
Saya seorang yang baik hati..
Saya berjiwa murni...
Saya memandang setiap insan dan makhluk Allah dengan pandangan kasih sayang...
Saya menjadi hamba terpilih untuk  masuk ke dalam SYURGA Allah...

ALLAH sayang saya...
Semua makhluk ALLAH sayang saya...

Amin Ya Rabbalalamin... (^_^)


~I LOVE ALLAH~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads