Friday 19 April 2013

||ALHAMDULILLAH||

Bismillahirrahmanirrahim....



Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...
Terima kasih Allah atas segalanya yang ENGKAU kurniakan pada diri ini....
Segala-galanya...

Walaupun aku bukan hambaMu yang baik, ENGKAU tidak henti-henti memberi....
Walaupun aku tidak layak, ENGKAU masih jua mahu aku menerimanya....
Kasih sayang MU sentiasa ada dan dekat di hati ini ketika susah dan senang....
Saat semuanya seakan mustahil dan sukar....
ENGKAU tunjukkan aku jalan keluar...

ENGKAU kurniakan aku insan baik-baik untuk aku kongsikan kasih sayang ini...
ENGKAU hadiahkan diri ini kasih sayang seorang IBU dan AYAH dan insan-insan yang penyayang...
ENGKAU sentiasa hadir tatkala aku sedih dan gembira...
ENGKAU sentiasa memerhati dengan kasih sayangMU...
ENGKAU tidak pernah jauh walaupun kerapkali aku yang menjauh....
ALLAHURABBI...

YA ALLAH...
Semoga aku tidak lalai dan leka dengan apa yang aku perolehi...
Biarpun sikit atau banyak, jadikanlah aku hambaMU yang sentiasa bersyukur...
Jauhkanlah diriku daripada sifat riak, takabbur dan kedekut...
Dan jadikanlah aku hambaMU yang pemurah...
Kerna apa yang diperolehi itu bukan untuk diri semata-mata...
Tetapi untuk setiap insan yang punyai hak ke atasnya....

Bismillah...
Bi iznillah...
ALLAH, please help me and guide me to JANNAH...
Amiinn...

p/s: I LOVE YOU ALLAH....



I will try.. InsyaALLAH... >__<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang Ads